My favourite movies

Ok, deci pentru post-ul asta a trebuit sa stau in jur de 3-4 ore ca sa-mi amintesc o parte din filmele pe care le-am vazut (pentru ca daca incercam sa mi le amintesc pe toate esuam lamentabil, am vazut peste 2000 de filme).
A trebuit sa stau, sa ma gandesc, sa analizez, pe unele sa le revad intr-o mica parte si am facut topul asta.
Imi cer scuze daca n-o sa mi le amintesc pe toate sau daca voi considerati ca vreun film mega-important lipseste din top. De obicei cand vreau sa-mi amintesc ceva, acel ceva ramane intr-o ceata mai densa decat inainte.
So, here it goes:

Actiune:

1. The Dark Knight
2. Pirates Of The Carribean
3. Terminator – Salvation
4. The Godfather Part II
5. Rocky III
6. Iron man
7. Watchmen
8. 300
9. Jurassic Park
10. The Departed

Comedie:

1. Police Academy
2. Larry – The cable guy
3. Napoleon Dynamite
4. Scary Movie
5. Miss Congeniality
6. The Ugly Truth
7. White Chicks
8. The Benchwarmers
9. Gameplan
10. American Pie

Animatie:

1. The Simpsons – Movie
2. Shrek
3. Ice Age
4. Team America – World Police
5. Finding Nemo
6. The incredibles
7. South Park – Bigger, longer and uncut
8. Family Guy presents Stewie Griffin – The untold story
9. Bolt
10. Toy Story (Aici „s-a luptat” pentru locul 10 cu Nightmeare before Christmas)

Fantezie/S.F.

1. Star Wars
2. The Lord Of The Rings
3. Alice in Wonderland
4. Avatar
5. King Kong
6. Charlie and the chocolate factory
7. Harry Potter
8. Twilight
9. Alien vs. Predator
10. New Moon

Horror/Thriller

1. Freddy vs. Jason
2. Nightmeare on Elm Street
3. Friday the 13th
4. Halloween
5. The Phantom Of The Opera
6. Dracula
7. Constantine
8. Ghost Rider
9. The Invisible Man
10. The Grudge

Ei, cam asta ar fi. Totusi, mai am o ultima rubrica pe care as vrea s-o umplu. Filmul meu preferat.
In catergoria asta nu putem avea decat un singur castigator. Filmul meu preferat este The Dark Knight

De ce? Pentru ca filmul asta m-a tinut atenta in fiecare minut, in fiecare secunda, iar jocul actoricesc m-a lasat cu gura cascata. R.I.P Heath Ledger (Joker). Cum zic americanii, „It’s a film I truly enjoyed!”

As vrea de asemenea sa fac topul asta o leapsa. O ia cine vrea si cine are chef de scris. Thanks 😀

6 gânduri despre „My favourite movies

  1. Corina spune:

    jesus…ala cu A nightmare on elm street e ft tare…:X

  2. sevendaysaround spune:

    Ai o leapsa de la nooooiii!!!

    Cosmina

  3. andreuts30 spune:

    hei,ai vazut A walk to remember?
    sau Tangled?
    sunt superbe:x

  4. […] My favourite movies April 20105 comments Lasă un comentariu LikeBe the first to like this post.Lasă un comentariu » […]

Lasă un răspuns

