Teen Icons

Okay. Deci azi m-am hotarat sa scriu despre superstarurile care par a fi printre preferatele adolescentilor.

Bineinteles, nu o sa fac caterinca de nimeni in acest post si voi incerca sa mentin o nota cat mai decenta… NOT!! >:)

Hai sa incepem cu preferata fetitelor si… fetelor care inca au suflet de fetite, MILEY CYRUS, sau HANNAH MONTANA (nu credeam ca aceste doua cuvinte vor ajunge vreodata pe blogul meu dar hey, se pare ca orice e posibil 😀 )

Este o pustoaica de 16 ani (sau 17, nu stiu sigur, stiu doar ca e apropiata ca varsta de fratemiu) care si-a inceput cariera intr-un serial TV despre o fata care isi punea o peruca si devenea o mega vedeta pop. Ceea ce nu inteleg eu este cum au crezut producatorii astia ca vor inspira copii indemnandui pe toti (chiar si pe cei netalentati, care din pacate, sunt mai multi decat cei talentati) sa viseze la o viata de superstar bogat care locuieste in ditai’ casa coasta californiana (care, vorba aia, e cea mai cunoscuta zona din America de Nord, tara tuturor posibilitatilor, blah blah blah) si care face cate 100,000 de dolari pe noapte si e prietena cu Orlando Bloom? SERIOS ACUM, pe bune? ORLANDO BLOOM?

Faza e ca personal, eu nu am nimic impotriva acestui personaj, insa ador sa ma iau de ea. (Plus, ca mi se pare o fitoasa, enervanta,o falsa care uraste rock-ul si glam rock-ul si tot ce e legat de ele, se crede o printesa a Hollywood-ului si se da la Liam Hemsworth, care, personal sper s-o paraseasa, dar nu voi mai mentiona aceste lucruri in postul meu! WAF WAF!!)

Inca ceva, am decis ca la sfarsitul fiecarui icon din post sa adaug o melodie – cea mai vizionata de pe YouTube din colectiile lor – ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc! A lui Miley are peste 115,000,000 de vizualizari! OH LAWD! So:

NEXT!!

Oo, da, Selena Gomez, o alta printesa Disney pe care o urasc la fel de mult ca pe Miley (desi nu am un motiv serios pentru care o fac). Mi se pare stresanta, are fata ciudata ca de copil, nu e americanca pura (Pana mea, Gomez n-o veni de la vreo fosta Smith) se crede minunata si perfecta iar fetitele sunt innebunite dupa ea. In primul rand, ca si acest personaj le face increzute si pline de ele si nu vad ce exemplu pozitiv ar putea lua fetele de rand din lumea asta mare si urata – de fapt, lumea e frumoasa, pacat ca e locuita – in afara de o coafura urata si buze tuguiate de pitzipoanca. PEACE!

PS: Copila nici macar nu e cantareata, e „vedeta” de film/serial/nu stiu ce dar se pare ca toate incearca sa si cante…

Deci, melodia ei are peste 30,000,000 de vizualizari:

NEXT!!

Bineinteles, nu puteam sa parasesc ‘solistii’ fara sa vorbesc putin despre… ‘senzatia momentului’, JUSTIN BIEBER! Da, probabil ca deja v-ati gandit: „NORMAL, trebuia sa scrie si despre gay-ul asta, cine mama mea e si hermafroditu asta? I-am vazut moaca peste tot frate, deja mi s-a acrit… CINE NAIBA E SI ASTA??”

Ei bine, o sa va spun eu. Este tot un pusti de 16 ani (Lumea Hollywood-iana are ceva cu tinerii de varsta asta 😛 ) care, cum sa va explic, „he do da singing”. Bineinteles ca dupa ce i-am vazut moaca pe copertile tuturor revistelor de adolescenti din tara asta sfanta, m-am decis sa-mi arunc la gunoi 4 minute din viata  ca sa ‘vada si oachii a lu mei’ cine e. Deci, ca si la ceilalti, am cautat melodia cea mai vizionata de pe Tube. (Probabil o sa va intrebati da’ ce frate, numa’ pe YouCIUB? Acum l-ai descoperit? … Nu, dar de cand au inceput oamenii sa posteze videouri cu American Idol, Late Night Show si Ellen DeGeneres, petrec mult mai mult timp pe acel site decat inainte.) Deci in mare, pustiul stie sa cante, i-am cumparat CD-ul ca sa experimentez intreaga experienta „Bieber Fever” dar am fost extrem de dezamagita incat albumul are doar 6 piese (CEE? Da stiu, doar 6 piese) si nici una dintre ele nu este ‘Baby’ care este intr-adevar cea mai cunoscuta a Bieber-asului, adunand peste 96,000,000 de vizualizari!!! VIRAL? Da, asa cred si eu! Na’ pa’ Bieber:

NEXT!!

Acum trecem in sectiunea de trupe. Si nu am decat o trupa la candidatura. Pentru voi toti emoistii fake din Lehliu si din tara ma sacrific si imi folosesc degetele pentru a tasta cateva cuvinte despre formatia care pare la ora asta cea mai populara in randurile voastre, TOKIO MOTEL!! Pardon, TOKIO HOTEL!!

Stiu, stiu, TOKIO HOTEEEL, AAAH, ADU’ LAMA!! Dar ce e cel mai enervant in toata povestea asta e ca Tokio Hotel nici macar nu sunt o formatie emo, nu adopta nici genul emo, nici genul screamo, ci pur si simplu, rock-ul. Insa, din nu stiu ce motiv bolnav toti tinerii wannabe o privesc ca fiind o trupa emo. Vreti sa va spun eu ce se intampla? Din necesitate, copilu’ ala care vrea sa fie in rand cu ceilalti colegi dobitoci fara sens in viata, si sa devina emo cauta, bineinteles, o muzica pe masura. Si de ce sa se straduiasca el sa gaseasca formatii emo pe bune, precum Funeral for a friend, Jesus on ecstasy sau chiar prima formatie emo, de la mama ei, Sunny day real estate, cand pot sa tasteze pe gugal: trupe emo, sa vada poza lui Bill (ca deh, toata lumea ii stie numele zilele astea) si sa scrie ‘fremos’ – Tokio Hotel – ? O sa fiu sincera cu voi, cand eram mai mica, pe la vreo 10-11 ani si eram foarte usor de influentat, ceva de genul ca daca ma intreba cineva ‘cu ce echipa tii?’ si il intrebam pe fratele meu iar el raspundea: ‘pai, nu stiu, zii si tu Dinamo-Kiev’ eu ma intorceam frumusel la cel care mi-a pus intrebarea si ziceam tare si clar: ‘Dinamo-Kiev’, o prietena, nu mai tin minte cine, mi-a aratat niste poze cu ei (Bill pe vremea aia mai arata cumva, cu parul scurt si bluze albastre in loc de jachete cu tinte si eyeliner) mi-a pus trei melodii (si acum le tin minte: ‘Schrei’, ‘Durch den monsoon’ si ‘Rette Mich’) bineinteles ca mi-au placut, cantau in germana, erau moderni, pana mea, as fi aratat ‘tru’ daca as fi spus ca-mi placeau. Si m-am conformat. Insa la vreo 2 luni, mi-a trecut de tot. Bill a inceput sa se imbrace ca o fata, un an mai tarziu si-a facut coama aia oribila de leu, dupa aceea in 2009 si-a facut dreads-uri, iar acum are niste tepi in cap de zici ca e ariciul Shadow din Sonic The Hedgehog (nu ma intrebati de unde ii stiu 😀 ). Mi s-a taiat complet. Iar acum cateva minute, m-am hotarat, ca pentru celelalte ‘staruri’ sa gasesc cea mai vizualizata melodie, dupa 3 ani de cand nu i-am mai ascultat de nici o culoare. Am gasit piesa ‘Ready, Set, Go’ care insa are numai peste 9,000,000 de vizualizari, mult mai putin decat celelalte, si mi-am amintit: cat de usor poate fi influentat un copil, in circumstantele potrivite? Dragilor, Tokio Hotel nu e o trupa EMO!!

Aa, si inainte sa public post-ul, inca trei chestii:

1. Am vrut intai sa pun o poza cu TH in care Bill avea parul nou de Shadow, dar mi-a fost frica sa nu faceti infarct, asa ca am ales o poza din perioada albumului ‘Humanoid’ de la sfarsitul lui 2009. Pe-aproape! 😀

2. Va rog sa fiti sinceri: Nu-i asa ca solistul (al doilea de la stanga, cel cu dreads-uri negre) arata EXACT CA O FATA?? Serios, fratele meu!

3. Nu-i asa ca nici unul din membrii formatiei nu e EMO? Primul tip e mai mult un tanar normal cu par gen metal, Bill e foarte punk-rock, emo nici pe departe, urmatorul (care stiu ca n-ati observat dar e geamanul solistului) e foarte foarte RAP/hip-hop, iar ultimul e mai mult ‘vecinu’ de peste strada’.

Si cu asta am terminat! 😀 Ma dor mainile RAU DE TOT!!

Sa aveti o sambata seara plina de distractie si o duminica relaxanta, exact asa cum o vreti voi!

CHEESY!!

18 gânduri despre „Teen Icons

  1. betbee spune:

    eu am gasit pe youtube o melodie de a lui Miley cu peste 120 de milioane de vizualizari :d
    era ceva cu 7.Nu stiu cum se numeste :p

  2. unul din doi spune:

    Pot sa zic ca pe pustiu’ ala Justin daraci laci, nu-l inghit nici cu un kg de lamai,ma jur…nu imi place vocea lui,nu-mi plac melodiile lui,nu-mi place cum arata…nimic nu are dragutz,parerea mea.
    La Hannah Montana, ma uit :)) , cand nu am ce face :))
    De la TH, imi place tobosarul, da’ cand e blond, mie una imi pare bun , bun rau.
    Iar cu Selena am incercat sa vad un film, dar dupa prezentarea aia de la inceput l-am sters… :))
    L.

    • sleeplessme spune:

      :)) Hai sa fim seriosi, cu totii ne uitam la Hannah Montana cand din 200 de canale de Dolce nu e nimic altceva mai interesant 😛
      Doar ca nu-mi place de Miley. DELOC,frate! 😐 Deci e o fitoasa enervanta in realitate.
      Pe Justin nici eu nu l-am inghitit si inca n-o fac dar piesa ‘Baby’ e extrem de molipsitoare. Probabil din cauza lui Luda, pentru ca el tot ca un Justin Biberon suna.
      La TH si mie imi placea tobosarul. Probabil pentru ca era cel mai normal. Dar acum e brunet si ma streseaza chestia asta.
      Cu Selena am incercat sa ma obisnuiesc, m-am uitat la filmul ei cu Cenusareasa moderna dar sa fiu sincera, singurul motiv pentru care m-am uitat pana la capat a fost actorul care-l juca pe „printul” din poveste. BUN!!

      Prima oara am vrut sa denumesc postul „Hannah Sucks Banana” dar dupa aia mi-am dat seama ca nu pe Hannah o uram ci pe Miley.
      Am sunat ca o fetita obsedata de 9 ani, nu-i asa? :-s

      „AAAH, I LOVE YOU HANNAH!!!”
      (PS: uita-te la primele secunde din asta: http://www.youtube.com/watch?v=3I3hdK9sjGk )

      • Mentosane spune:

        Imi place faza cu „New Moon” =))))))
        Mie sincer Miley nu mi se pare o fata nesuferita,ma uitam pe E! la viata ei,cum a inceput totul s.a.m.d. ,e pur si simplu felul ei de-a fii.
        Taylor Momsen aka Jenny si-a luat-o rau in cap :).

        Cosmina

  3. Cocutsa spune:

    Total de acord in chestia cu Miley. Nu o suport deloc. Imi place totusi cum joaca si vocea ei. Are voce, melodiile lasa de dorit 😀 Insa ca vedeta e oribila. Ai vazut cum a fost imbracata cand a cunoscut-o pe regina Angliei? Decolteu pan’ la capat.
    Selena Gomez mi se pare o copila. Si atat. Cu cantatu’, parerea mea e ca nu prea are treaba, dar .. toti copii disney trebuie sa fie actori/cantareti.
    De la Justin ala nu am ascultat nici o melodie, nici macar la tv, pentru ca nu ma uit pe canalele de muzica, dau numai tampenii.

  4. Cocutsa spune:

    Tokio Hotel insa sunt prima mea iubire. Si nu am inceput sa ii ascult ca sa fiu la moda (de fapt, toti colegii credeau ca-s nebuna ca imi place de ala care „arata ca o fata”) si nici ca sa fiu emo. Nu imi place conceptul de emo, e stupid if you ask me si, de fapt, nici nu auzisem de el atunci.
    Creasta lui Bill de acum o ador, imi place mai mult decat freza lui manga de prin 2007-2008, insa parca ii statea si mai bine cu freza din poza de mai sus.
    Tom, o fata? 😀 Ma scuzi, insa tipu’ arata genial. E bun rau de tot 😀 Iar stilul lui de a se imbraca a fost si este influentat de muzica lui preferata, adica hip-hop-ul. Si daca tot sunt la capitolul asta, Bill prin stilul lui a facut formatia atat de cunoscuta. Daca nu era atat de neconventional si „ca o fata” nu mai erau atat de mediatizati. Ca si Lady Gaga, de altfel. Care, apropo, este, ca si mine, fan TH. Si ca sa o citez „desi e la moda sa zici ca nu ii suporti pe Tokio Hotel, eu pot sa spun ca sunt fana”.

    • sleeplessme spune:

      Nu, nu Tom era fata, Tom e FOARTE baiat!! 😀
      Bill era fata, (al doilea de la stanga cu dreads-uri, Tom are cornrows) cel putin in poza asta arata foarte mult ca o fata.
      Si eu prefer freza lui manga de acum 2-3 ani (citez: „parul scurt si bluze albastre”)
      Au fost si prima mea iubire asa cum am spus, eram asa incantata ca descoperisem o formatie care pentru acum cativa ani era ceva mega-super-la moda.
      Dar s-au schimbat prea mult, poate din cauza sucesului…
      GaGa are o atractie pentru tot ce e „out of this world” (fashion, make-up, Adam Lambert si Bill Kaulitz, haha)

  5. Cocutsa spune:

    Scuze, nu am fost atenta cand am citit, greseala mea:D Da, Bill arata ca o fata si e mult, mult mai slab ca o fata, dar.. nu stiu, mie asta imi place la el. E diferit. Si ciudat. Iar daca e gay (desi sustine ca nu, nu se stie niciodata), sa ii faca cineva cunostinta cu Adam :D:D

    • sleeplessme spune:

      HAHAHA, Adam are un crush pentru el!
      Uite: http://www.youtube.com/watch?v=l3v3KCZBmZY
      Il pomeneste mereu. A scris pe Twitter, pe MySpace, a zis in interviuri cum ca ar fi „Hair idol-ul” lui, ca are curaj sa umple cu tepii aia in cap, ca e de o frumusete extraterestra, etc 😀
      Ar fi sweet sa-i vad impreuna. Macar as stii ca Adam e fericit, pnm, e single de cateva luni si a cam inceput sa se dea la fete, desi cred ca ii e incomod! 😛

    • Cocutsa spune:

      Ah, da, stiam interviul. Cum spuneam, sa le faca cineva cunostinta 😀
      Iar Adam sa ramana la baietii lui. A fi gay mi se pare o chestie definitoare in personalitatea lui. Nu stiu de ce, dar imi place de el asa 😀

  6. Andra spune:

    Mie imi place Selena Gomez de cand am vazut „Another Cinderella Story”. Si sunt de parere ca nu conteaza nationalitatea. Daca are talent ce mai conteaza daca e 100% americanca? Deci, dintre toti astia de ea chiar imi place. ❤

  7. Amellia spune:

    nici mie nu imi place taylor momsen. e prea vulagara

  8. […] Teen Icons April 201014 comments 4 […]

  9. tomita... spune:

    bill nu-i EOM….iar tom nici atat…ce sa mai zic de georg si gustav….sunt o trupa de rock-punk-emo……sooper tare!!!…ii ador…

  10. tomita... spune:

    bill nu-i EOM….iar tom nici atat…ce sa mai zic de georg si gustav….sunt o trupa de rock-punk-emo……sooper tare!!!…ii ador…TH 4ever:X

  11. id-ul meu:marylena_georgiana spune:

    justin,nu te potrivesti deloc cu acea ,,Selena Gomez” e prea naspa pt secolul asta.CREDE-MA,iti spun sincer!!!poate ma mai gandesk in secolul urmator…e naspa frate,mai deschide si u ochii………e o fitoasa..

Lasă un răspuns

