Weekends + ‘That’ week’s song

Okay, am fost nesimtita. Nu am mai postat nimic de doua saptamani si nu am mai aberat despre vreun subiect (ne)interesant de aproximativ o luna. Am fost lenesa, neserioasa, etc.
A fost o perioada de adaptare pentru toti, dar mai ales pentru mine si fostii mei colegi. Am intrat la licee, ni s-a schimbat colectivul, unii s-au mutat prin alte orase, altii au plecat de la scoala de tot. :))
Hai sa va povestesc cum a mai mers viata mea in ultimele saptamani. Shall we?
Well, first of all, imi place la liceu. Intr-adevar, am un program foarte incarcat, teste peste teste, plimbatul intre cabinete care-mi ocupa 75% din pauze de cele mai multe ori, Chimia la care pun pariu ca o sa iau 5, Fizica la care nu inteleg nimic. Am avut la inceput si o profesoara de matematica de care ne era mai mare dragul dar multumita plansetelor noastre si semnaturilor parintilor de la prima sedinta, am reusit sa scapam de dansa. A fost deci inlocuita de o doamna mult mai de treaba. Dar tot nu ma pot abtine sa spun ca mi-e un dor de Dna.Toader de MOR. Mi-e dor de fapt de toate profesoarele. Este pacat ca ajungem sa le apreciem pe cat merita de-abia dupa ce nu ne mai putem intoarce la ce-a fost. Suna foarte clisee dar asta este realitatea. Si cel mai probabil majoritatea dintre voi stiu asta deja. Anyway, de saptamana viitoare incep si eu cu adaptarea la maxim. Pregatiri pentru olimpiade (da, imi continui obiceiul de a participa la cam orice chestie de genul pot), pregatiri pentru Cambridge, TOEFL pentru clasa a XII-a, ore suplimentare de Informatica si alte fasonii din astea. Dar hai sa nu mai palavragesc despre scoala caci sunt sigura ca majoritatea sunteti deja satui, desi a trecut doar o luna de cand am inceput. Mi-e un dor de vara ingrozitooor. De ce nu am apreciat ce aveam? Cand e scoala vrem vacanta, cand e vacanta vrem scoala. (Well, optiunea 2 nu se aplica la tot poporu’, da ce sa-i faci…) Anyway, weekendul asta, (adica maine) plec in prima excursie organizata cu noul meu liceu. Vor participa elevi de la clase diverse, la la la, mergem la munte, la la la, Bucegi, Busteni, Geografie, la la la, v-ati prins voi.
Pot spune cu mandrie ca m-am mai maturizat fata de cum eram, sunt mai plictisitoare, dar am niste prieteni noi foarte de treaba, colegi comunicativi, draguti, toti cu par de Justin Bieber sau Joe Jonas, fetele, unele sunt cam rele, some of them are gossipers from birth, dar cele mai multe iti merita prietenia. Deci da, pentru cei care nu stiau deja, stau in Bucuresti, vin in weekenduri acasa, pentru cine are chef de-o cafea si o ora-doua de taclale sa-mi spuna si-mi fac timp cu placere (ca veni vorba, vreau, draga Lory, sa-mi cer scuze personal ca te aburesc c-o cafea de trei saptamani dar promit ca o sa ma tin de cuvant cat pot eu de repede).
Au inceput sezoane noi din Gossip Girl (care pana acum e o mizerie, sa speram ca noul episod de pe 25 octombrie, ‘Easy J’ va fi mai interesant, avand in vedere ca… Jenny is BACK! Dar am spus deja. ‘Sa speram’!), GLEE, care din fericire a inceput misto si mi-a conferit o evadare de dezastrul Gossip S04 si South Park care e din ce in ce mai genial. Cu altele nu ma complic pentru ca si-asa, nu am timp. Deci va recomand, celor care nu au facut-o deja, sa urmareasca GLEE pentru ca merita. E cheesy, e semi-musical, dar e relaxant si popular! 😀

That being said, va ofer piesa de saptamana trecuta pe care mi-e lene sa o postez separat cum fac de obicei si v-o indes aici. Piesa este pe locul 1 in iTunes Chart de MUUULTA vreme, americanii gustand astfel putin stil house/electro. Bineinteles, au copiat-o pe Inna. Asa ca s-o lasam cum e and just enjoy the song. Si astfel, va doresc un weekend placut, maine o sa postez de la munte si va las cu ‘Like a G6’ – Far East Movement. ❤

xoxo

3 gânduri despre „Weekends + ‘That’ week’s song

  1. Kim spune:

    Cam aceleasi lucruri gandesc si eu despre GG si sper totusi sa revina cu episoade mai bune, cat despre piesa, e foarte draguta, si mie-mi urla in cap mai tot timpul 😀 Have fun la munte!

  2. ava17 spune:

    De ce ninge pe blogul tau? 😕

Lasă un răspuns

