I’m back.

Ooh, yes, did you guys miss me??
Nu o sa va spun nici de ce m-am oprit din scris si nici de ce m-am reapucat. Pot doar sa va spun ca sunt intr-o disperata nevoie de ceva care sa ma tina… lipita de pamant. Obisnuiam sa scriu pe blogul asta ca sa-mi pot pastra mintea limpede, gandurile si toate sentimentele laolalta intr-un echilibru ce facea parte din viata mea oarecum perfecta. Si imi este dor de senzatia aceea.
Poate ca doar incerc sa regasesc ceva ce am pierdut acum ceva vreme, poate doar incerc sa dezgrop amintiri frumoase din trecut sau poate doar am nevoie din nou de pacea aceea interioara.
Oricum o dati, M-AM INTORS si sper ca de data aceasta sa ma tin ca lumea de treaba. Si acum urmeaza intrebarea de baza.
Did you miss me? :>

3 gânduri despre „I’m back.

  1. Ioana Davitoiu spune:

    I miss youuu !

  2. Kim spune:

    Welcome back! 😀

  3. nadine spune:

    ❤ dadadaa! eu chiar ii citeam postarile de pe blog:))

Lasă un răspuns

